St. Olavsloppet er i gang: Kamp om sekunder og gult blinklys på Viksletta
Kenneth Jøssund fra Hommelvik IL gjennomfører en lynrask veksling på Viksletta. Laget fikk en pangstart i Trondheim og Kenneth bekrefter at det var kjekt å veksle tidlig. Foto: Hroar Wold Nordhaug
Har du gyldig abonnement?
Prøve å logge ut og inn igjen. Dersom du likevel får denne meldingen, kontakt kundeservice
på
E-post: kundehjelp@malviknytt.no
For å lese nettavisen på denne enheten må du legge den til som en aktiv enhet på Min Side.
Trykk på knappen Aktive enheter for å legge den til.